woensdag 27 mei 2009

Mus


©Els

9 opmerkingen:

Monique zei

Mooi silhouet van dit musje! Dacht ff dat de foto niet helemaal was geladen, maar onder in beeld is natuurlijk de dakrand of schutting ;)

ArtMus zei

ja dat komt zo....
menner Mus zei dat ik het dak op kon....en ja..dan is het maar het beste om een bietje van het uitzicht te genieten hè.( knipoog)

TruusW zei

Zo is deze mus toch ook wel weer heel bijzonder in beeld gebracht!
Mooi ook om de foto's van Texel te zien. Ik was er afgelopen november. Blijf het mooi vinden zand zee en wind (jullie ook volgens mij)

oma zei

Ha Els,

Een mooie vogel, een huismus vrolijkt de woonomgeving op. oma

curieuzeneuzemosterdpot zei

ohzo simpel, maar ohzo mooi!!!

mieke zei

Is dit een jonkie van Twietie????

Monique zei

Mooie tegenlichtfoto, enne ik dacht ook even dat de foto niet helemaal laadde , maar is natuurlijk de schutting of zoiets;)

Ria zei

Ja...je kunt mij van alles wijsmaken ;))
Het had ook nog een kabouter met een puntmuts kunnen wezen, hahahaha...
Durf jij niet in de lift????
Dat wordt dus afvallen...:))
Groetjesss..Ria.

Truus zei

Heel herkenbaar zo zittend op het randje.
Groetjes Truus